טיול ונופש בעולם עם אריאל

משפחות רבות יוצאות עם הילדים בכל שנה בקיץ לחופשה משפחתית בחו"ל , טיול משפחתי דורש תכנון מקדים והתחשבות במשתנים רבים , מדובר במשימה לא פשוטה ורצוי שחברה מקצועית עם הרבה ניסיון , תסייע לכם .

משפחות רבות ייבחרו לבלות את חופשותיהן דווקא בערים הגדולות לצד שופינג ומוזיאונים ואחרות בטיולים ביעדי טבע עם מרחבים , נופים ואטרקציות , אחרות ייבחרו לשהות בכפר נופש פסטורלי או בטן גב על חוף הים ומשפחות אחרות ירצו לשלב בין סוגי החופשה השונים .

ראשית עליכם לקבוע מהו התקציב המתוכנן לחופשה המשפחתית ,לתכנן מהם תאריכי החופשה המיועדת ומהו סגנון החופשה המשפחתית המתאימה לכם , מכאן – תשאירו לנו לסייע , מטיילים ונופשים בעולם עם אריאל , נעמיד לרשותכם את הניסיון שלנו ונבנה יחד איתכם את החבילה המתאימה למשפחותיכם . בשלושת העשורים האחרונים , אני מטייל , נהנה ולומד יעדי תיירות ייחודיים ,תחילה – לבד עם חברים , לאחר מכן עם אישתי היקרה ולמעלה מעשור עם שלושת ילדיי המתוקים במגוון גילאים.

בחמש עשרה השנה האחרונות התאמנו ויצרנו למאות משפחות באופן אישי ומקצועי חבילות משפחתיות מגוונות וייחודיות ברחבי העולם , חבילות שנבנו באופן אישי יחד עם המשפחה המטיילת וענו על ציפיותיהם לפני ואחרי החופשה .מטיילים ונופשים בעולם עם אריאל זו לא סיסמה , זו עבורנו דרך חיים של רצון להעניק לך ולבני משפחתך מהניסיון והידע שלנו ולהשאיר לכם טעם של עוד .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *